کد خبر : 11264
دیدگاه‌ها برای عبور خودروهای سنگین از محور میامی – سبزوار ممنوع است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394 - 18:23
-

عبور خودروهای سنگین از محور میامی – سبزوار ممنوع است

سبزواریان: رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به مه گرفتگی و دو تصادف زنجیره ای روز چهارشنبه، گفت: تا بررسی کامل و بازگشایی مجدد محور، عبور خودروهای سنگین از این محور ممنوع است. سرهنگ حسن خسروجردی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: علت دو مورد تصادف زنجیره ای در محور میامی – سبزوار از بامداد

barf-policerahسبزواریان: رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به مه گرفتگی و دو تصادف زنجیره ای روز چهارشنبه، گفت: تا بررسی کامل و بازگشایی مجدد محور، عبور خودروهای سنگین از این محور ممنوع است.

سرهنگ حسن خسروجردی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: علت دو مورد تصادف زنجیره ای در محور میامی – سبزوار از بامداد امروز، بی توجهی رانندگان و کاهش دید آنان به علت مه گرفتگی بوده است.

وی با بیان اینکه از بامداد امروز مه غلیظی در محور میامی به سبزوار ایجاد شده که دید رانندگان را به شدت کاهش داده است، افزود: مه گرفتگی از کیلومتر ۳۵ این محور آغاز و تا عباس آباد در شرق استان سمنان ادامه دارد.

خسروجردی با اشاره به دو فقره تصادف زنجیره ای در این محور از بامداد امروز ،یاد آور شد: این تصادف ها که ۳۰ دستگاه خودرو به آن دچار شدند، در یک صحنه نبوده و در طول این محور رخ داده است.

رییس پلیس راه استان سمنان یاد آور شد: تردد در دیگر محورهای استان برقرار است، و به رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای کوهستانی در این استان را دارند، توصیه می شود، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

این محور در شرقی ترین قسمت استان سمنان، شهرستان میامی را به سبزوار در استان خراسان رضوی متصل می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.