کد خبر : 3495
دیدگاه‌ها برای مدارس باید پژوهش محور شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 19:57
-

مدارس باید پژوهش محور شوند

سبزواریان.کام: در نشست اعضای نمایندگان معلمان و انجمن اولیای شورای آموزش و پرورش بر پژوهش محور شدن مدارس تأکید شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ در این نشست که به همت کارشناسی انجمن اولیا و مربیان برگزار شد، بر اجرای بیش تر برنامه های پژوهشی تأکید شد. دکتر مرتضی بینش هدف

سبزواریان.کام: sabedu09در نشست اعضای نمایندگان معلمان و انجمن اولیای شورای آموزش و پرورش بر پژوهش محور شدن مدارس تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ در این نشست که به همت کارشناسی انجمن اولیا و مربیان برگزار شد، بر اجرای بیش تر برنامه های پژوهشی تأکید شد.
دکتر مرتضی بینش هدف از برگزاری این جلسات را مشارکت بیش تر والدین و معلمان در امر آموزش دانست و افزود: دغدغه های معلمان و والدین باید توسط نمایندگان آنان در جلسات شورای آموزش و پرورش منعکس شود.

وی با اشاره به حضور کارگروه های تخصصی در اداره گفت: مشکلات مدارس توسط این کارگروه ها رصد شده و اگر اقدامی صورت نگرفته به لحاظ قانون های وضع شده بود. وی تصریح کرد: نمایندگان انجمن اولیا و دبیران باید خود را به بدنه ی اولیا و دبیران نزدیک کرده و به صورت ملموس با مشکلات آنان آشنا شده و به انعکاس آن بپردازند.
معاون متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی به برخی ممنوعیات قانونی اشاره کرد و در عین حال تأکید کرد: تشکیل این جلسات و مصوبات آن می تواند به عنوان پیشنهاد به مسیولان استانی و کشوری عرضه شود.

سید رضا خاتم پور جلسات نمایندگان مدیران، معلمان و انجمن اولیا را به نوی NGO خواند و گفت: گروه های علمی می توانند درخواست های خود را در قالب بیانیه و اطلاعیه، مستقیماً به گوش مسؤولان برسانند.

یکی از اعضای انجمن اولیا در شورای آموزش و پرورش با اظهار تأسف از کاهش سطح مشارکت والدین در مدارس گفت: باید زمینه ی مشارکت والدین در مدارس برای کمک های فکری مهیا شود.
مجید عسکری ادامه داد: دانش آموزان بیش از آن که خود را در مسایل مدرسه درگیر کنند خود را با تکنولوژی روز تلفن همراه درگیر کرده اند. بنا بر این گزارش؛ در ادامه ی این جلسه؛ نمایندگان انجمن اولیا و نماینده ی دبیران و مدیران در سخنانی به بیان دیدگاه ها و مشکلات موجود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.