کد خبر : 3077
دیدگاه‌ها برای مسئولان وظیفه دارند به خانواده معظم شهدا خدمت کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 - 12:16
-

مسئولان وظیفه دارند به خانواده معظم شهدا خدمت کنند

سبزواریان.کام: فرماندار سبزوار با بیان اینکه امروز مردم و مسئولان وظیفه دارند تا به خانواده معظم شهدا خدمت کنند، گفت: این خدمت یک تکلیف شرعی، اجتماعی و حقی است که باید توسط همه ادا شود. به گزارش خبرگزاری فارس، احمد برادران صبح امروز در دیدار با سه خانواده معظم شهید شهرستان سبزوار با بیان اینکه

baradaran2سبزواریان.کام: فرماندار سبزوار با بیان اینکه امروز مردم و مسئولان وظیفه دارند تا به خانواده معظم شهدا خدمت کنند، گفت: این خدمت یک تکلیف شرعی، اجتماعی و حقی است که باید توسط همه ادا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد برادران صبح امروز در دیدار با سه خانواده معظم شهید شهرستان سبزوار با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران از ثبات خوبی در منطقه آشفته خاورمیانه برخوردار است، اظهار کرد: به برکت خون شهدا، ایثارگران و مجاهدت نیروهای مسلح به ویژه رزمندگان نیروی انتظامی مرزهای ایران اسلامی بیمه شده و هیچ کشوری حتی جرأت دیدن خواب تجاوز به این کشور را ندارد و در حقیقت پاسداری از ارزش‌های انقلاب از بزرگترین وظایف نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در راه مجاهدت از آرمان‌های انقلاب و اجرای فرامین و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در صحنه حضور داشته‌اند، تصریح کرد: این مجاهدت را می‌توان در پاسداری از انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور در راهپیمایی‌های مختلف، شرکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی و تلاش برای خلق حماسه اقتصادی دید.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه امروز مردم و مسئولان وظیفه دارند تا به خانواده معظم شهدا خدمت کنند، یادآور شد: این خدمت یک تکلیف شرعی، اجتماعی و حقی است که باید توسط همه ادا شود.

گفتنی است، در این دیدار که با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان صورت گرفت، از خانواده معظم شهیدان محمد سعادتی از شهدای نیروی انتظامی، خانواده شهید دباغی مقدم و خانواده شهید صادقی منش دلجویی و به مشکلات آنان رسیدگی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.