کد خبر : 3446
دیدگاه‌ها برای مسدود شدن روان آب ها علت آبگرفتگی برخی معابر و خیابان های سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 13:43
-

مسدود شدن روان آب ها علت آبگرفتگی برخی معابر و خیابان های سبزوار

سبزواریان.کام: بعد از بارش باران در روز چهارشنبه سی مهرماه که بیشترین میزان بارندگی با ۱۰ و ۶ دهم میلیمتر در سطح استان بود، برخی معابر و خیابان های سبزوار دچار آبگرفتگی شد که نارضایتی مردم این شهر را به همراه داشت. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار

سبزواریان.کام: بعد از بارش باران در روز چهارشنبه سی مهرماه که بیشترین میزان بارندگی با ۱۰ و ۶ دهم میلیمتر در سطح استان بود، برخی معابر و خیابان های سبزوار دچار آبگرفتگی شد که نارضایتی مردم این شهر را به همراه داشت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار در بررسی بروز این مشکل به خبرنگار ما گفت: بیشترین ابگرفتگی چند روز اخیر مربوط به انتهای خیابان عطاملک جنوبی جنب میدان بار، کمربندی در جنوب شهر، خیابان رازی، علمدار ۱۱،۱۳ و ۱۵ در شمال شهر و تقاطع های خیابان مطهری و ولی عصر بود.

سید علی کوشکی افزود: با شروع بارندگی معاونت خدمات شهری و سازمان های اتش نشانی، خدمات موتوری و نیروهای خدماتی سارمان پسماند عملیات را امداد رسانی و توانستند با تلاش جمعی از ساعت ۶ تا ۸ شب عملیات را با استفاده از پمپ های کف کش، کیسه های شن، جرثقیل و.. نسبت به حل و فصل مشکلات مذکور و سایر موارد اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: آبگرفتگی چهار راه بعثت مربوط به مسدود شدن مسیر جوی ها توسط پیمانکار عملیات ساختمانی یک مجتمع مسکونی بود که سریعا مسیر باز و اهن آلات و مصالح موجود در مسیر با هماهنگی ضابطین قضایی جمع آوری و منتقل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از شهروندان خواست در زمان ساخت و ساز عملیات ساختمانی و تعمیرات بنایی، از مسدود کردن مسیر جوی ها و کانال های آب های سطحی جدا خودداری تا از بروز خسارت های احتمالی در زمان بارندگی برای شهروندان جلوگیری بعمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.