تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 20:31
-

یک سال گذشت…

همراهان گرامی یک سال از تولد ما و همراهی شما یاران موافق گذشت. در این یکسال ما را چگونه دیدید؟ ازما چه می‌خواستید و چه عایدتان شد؟ در ادامه راه چگونه باشیم؟ شما نقشه راه ما را ترسیم کنید! با سپاس مجله تحلیلی-خبری سبزواریان

همراهان گرامی یک سال از تولد ما و همراهی شما یاران موافق گذشت.

در این یکسال ما را چگونه دیدید؟

ازما چه می‌خواستید و چه عایدتان شد؟

در ادامه راه چگونه باشیم؟

شما نقشه راه ما را ترسیم کنید!

با سپاس

مجله تحلیلی-خبری سبزواریان

SABZEVARIAN01

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
علی رمضانی پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

با سلام و خسته نباشید،
با تشکر از تداوم و انرژی این تداوم و انگیزه ی این تداوم،. امیدوارم با تبلیغات در سطح شهر ضریب نفوذ و اثر گذاری مطالب سایت رو در بین مردم افزایش بدید. هنوز خیلی از مزدم از‌وجود چنین رسانه ای بی اطلاعند. شاید بشود بخشی از مطالب وبسایت را برای تبلیغ به صورت چاپی در سطح شهر پخش کرد و مطالبی که مربوط به مسئولین و سازمانها منتشر‌میشود را بصورت مکتوب در سازمان مربوطه پخش کرد تا مسئولین بفهمند اعمال و تصمیماتشان به صورت گسترده منعکس میشود.

نادر شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

بسیار خوب و حرفه ای …..مستدام باشید

ناشناس جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

تولدتان مبارک.

ناشناس شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

سبزوایان صدایی نو در بین رسانه های سبزوار است.

امید برومندی شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

با سلام و احترام به دوستان عزیزم در سایت سبزواریان
نمی دونم به عنوان یک همکار یا به عنوان یک مخاطب باید این پیامو بفرستم، اما به هرحال یک سالگی مجله سبزواریان رو تبریک میگم.
در سبزوار راه اندازی اولیه سایت های خبری و تحلیلی کار سختی نیست. اما ادامه دادنش سخته.سبزواریان در این یک سال گذشته تونست بدون گذروندن دوره های تعطیلی و توقف کوتاه یا بلند تقریبا یک فعالیت مستمر داشته باشه.
سایت های دیگه ای همزمان با سبزواریان راه افتادن که متاسفانه بعد از چند ماه بسته شدن و خوشبختانه سبزواریان با فضایی متفاوتی که از اعتدال نزدیک به اصلاحات بر اون حاکمه تونسته یک مقدار سایت متفاوتی نسبت به بقیه سایت های سبزوار باشه و جریان تک صدایی رو بشکنه. چون اکثر سایت های خبری و تحلیلی سبزوار تا قبل از راه اندازی سبزواریان یا بدون جهت گیری سیاسی بودند مثل اسرارنامه و یا سایت های متعلق به طیف اصول گرایی و جبهه پایداری بودند و جای خالی سایتی با حال و هوای اعتدال گرایی نزدیک به اصلاحات در رسانه های خبری سبزوار احساس می شد.
البته سبزواریان می تونست از این ظرفیت انحصاری بودن استفاده بیشتری ببره اما به نظرم همین مقدار هم غنیمته

اگر از بهترین و مفیدترین مطالبی که در یک سال گذشته در سبزواریان خوندم بخوام نام ببرم نوشته های آقای فرهاد ترابی بهترین ها بودن و به خصوص اون مصاحبه های تخصصی با سبزواری هایی که در این سال ها به سینماگران برجسته کشور تبدیل شدن. من خیلی از اون ها اصلا نمی شناختم و در مصاحبه آقای فرهاد ترابی باهاشون آشنا شدم.

در کل سبزواریان به نظرم رسانه خوبیه و در یک سال گذشته رو به رشد بوده، اما مدیرانش باید، سعی کنن ظرفیت هاشو بیشتر شکوفا کنن.

پیروز باشید…

سید ابوالفضل حسینی شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

یک کشور یک قانون اساسی دارد که مبنای عمل قرار می گیرد، ولی هزاران کتاب با سلیقه های متعدد، صدها نشریه با دیدگاه های متفاوت در حوزه های گوناگون لازم دارد. در کشور های توسعه یافته یک رسانه ی ملی (منظور دولتی یا حکومتی است) و یک روزنامه ی ارگان دولت وجود دارد، ولی رسانه های متعدد غیر دولتی ،روزنامه های متنوع و سایت های اینترنتی خبری تحلیلی و….. هم وجود دارد.
در کشور ما و در شهر ما تنوع رسانه ای ضرورت دارد. به ویژه اگر رسانه ای بتواند سلیقه هایی را که اعتمادشان به رسانه های رسمی و حکومتی در دهه ی گذشته آسیب دیده ، در جهت مورد علاقه شان کمک کنند، می توانند منشا اثر باشند.
به نظر می رسد که سایت سبزواریان در ارائه ی برخی مطالب در میان رسانه های شهرستان از امتیازاتی اختصاصی برخوردار است. لوگوی اصلی حجم زیادی از صفحه را بی خود پر کرده است. در زمینه ی تولید خبر می توان بهتر عمل کرد. مصاحبه کم دیده می شود. تداوم این راه بسیار مهم است. از دانشجویان به عنوان خبر نگار استفاده کنید. در مجموع تلاشتان در خور تقدیر است. خدا قوت. در پناه حق.

علی یکشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

سلام. خسته نباشید و دست مریزاد. در این یک سال این سایت خوب بوده و من ازش راضی بودم اما اگر تبلیغات رو بیشتر کنید تا مردم بیشتر مطلع باشن عالیه . ممنون . پیروز باشید

مسعود نصیری دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

سلام
اولا تولدتون مبارک، ایشالا همین طوری با انرژی و آپدیت باشید تا صد سال دیگه…
دوما یه تشکر ویژه مدیر سایت ، که واقعا تلاش میکنند که اخبار لحظه به لحظه سبزوار رو انتشار بدند و به معنای واقعی کلمه ، پل ارتباطی مردم و مسئولین باشند.
سوما تحسین ویژه بخاطر امکانات نو و جدید و متنوعی که در سایت تعبیه شده تا مخاطبان بتوانند نسبت به سلیقه و علاقه خود ، از امکانات مختلف استفاده کنند و لذت ببرند.
چهارما نگاه انتقادی و بحث برانگیز این سایت را میتوان یکی دیگر از نکات برجسته آن دانست.
پنجما تاکید و توجه به مسائل اجتماعی شهر ،از نقاط قوت این سایت است که نشاندهنده هوش و ذکاوت مدیریت سایت میباشد.
و در آخر تشکر ویژه از عوامل پشت صحنه این مجله خبری که انصافا متحمل زحمات و مشکلات بسیاری هستند.
آرزوی موفقیت و پیشرفت برایتان دارم.

سید حسن دلبری سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

سلام
خسته نباشید باعرض تبریک اعیاد شعبانیعه ذر سالی که گذشت به لطف خدا خوب عمل کردید ۹۵ درصد متعادل بودید انشااللله درسال حاری صد در صد رسانه ای باشید
ممنون خدا قوت

مرتضی چشمی سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

سایت خوبی دارید
سپاس بابت زحمات شما

الهام شمس سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

حقیقتش من خیلی دقیق و مداوم مطالب سایت رو دنبال نکردم اما در همون سر زدن های گهگاه متوجه رویکرد تحلیلی و انتقادی شدم و این خیلی خوبه
در واقع میخوام بگم مهم همینه، همین که روحیه ی انتقادی داشته باشید و علی رغم همه موانع و مشکلات این روحیه رو حفظ کنید
براتون آرزوی موفقیت هر چه بیشتر در عرصه ی خبر و تحلیل خبر رو دارم و امیدوارم که همیشه در این راه ثابت قدم باشید.

حسین دولت آبادی چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۳

بنام یگانه معمار هستی

سلام حقیقتا من مدتهاست که کمتر به رسانه ها سر میزنم اما مطمئنم که رسانه یک پای توسعه است.
عده ای همیشه در سکوت کار میکنن و عده ای نقشه هاشون رو در سکوت عملی میکنند و منافعشون رو کسب میکنن و صد البته رسانه چشم و نگاه مردم میتونه باشه.
آقای مسکنی نمیدونم چرا همیشه یه جای کار میلگنه.
فعلا برای آرامش پنجره ها رو بستم تا از غبار بیرون در امان باشم و پرده ها رو کشیدم تا مناظر ناخوشایند پیرامونم رو که سالهاست در اطراف محیط کارمه برای مدتی نبینم.محیطی که برای کار به اون پا گذاشتیم و خواستیم با همه ی کاستیهایی که داریم از توانی که خداوند لطف و عنایت کرده برای بهتر شدن زندگی مردمی که چشم انتظار آبادین استفاده کنیم ولی افسوس که همیشه همون سدهای قدیمی انرژی ما رو مستهلک کردن و میکنن.
شما باید یک پای توسعه باشید و همیشه این آدمها و سدهای مسیر توسعه رو به تصویر بکشید.
رسانه ای گرامی بارها شده که نیاز به حضورتون رو شدیدا در کارهای خودم احساس کردم .چرا که خلا حضور شماها که زشتیها و زیباییها رو باید فریاد میزدید کار رو بسیار سخت و آسیب پذیر کرده بود.
توصیه میکنم کمی متفاوت باشید و پای خوبی برای توسعه باشید.خیلی خوبه که مثل یک مجله فصل بندی باشید و نقد و نگاه کارشناسانه به موضوعات داشته باشین.البته نقدی واقعی و همپای سایر ارکان و ابزار توسعه.
برای خودتون افقی ترسیم کنید و برای رسیدن به اون افق برنامه ریزی کنید.مطمئنا برای رسیدن نیازمند همراهانی هستید.
فراموش نکنید که یک رسانه خوب یک معدن طلاس. و من در حد خودم شدیدا احساس میکنم در کنار هر کار و ایده و نظری شماها رو برای رسیدن به هدف کم دارم و بسیار اتفاق افتاده که ایده هام تو خفا سربریده شدن.
برای رسیدن به بهترینها باید همه ارکان توسعه با هم و در کنار هم باشند.
البته این رو هم اعتقاد دارم حرفه ای ترینها میدونن کی باید گفت و چگونه باید گفت و کی باید ندید و نگفت.چرا که گاهی گفتن یعنی سوزوندن.
از پراکنده گویی و اشکالات در نحوه نگارش و گفتار پوزش میخوام.
بهترینها را براتون آرزومندم.
توفیقتان افزون

حسین دولت آبادی – مهندس معمار و شهرساز

علی جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

سلام خسته نباشید هر سال قوی تر از گذشته باشید پیشنهاد میکنم گاهی به مسایل سبزوار هم بپردازید و به مسوولین هشدارهای لازم را بدهید تا کمک به پاک شدن فضای شهر گردد .مثلا پرونده برج وندا را باز کنید تا مسوولین پیگیر اختلاس های شهرداری و شورا و تیم سربداران از این برج باشند .در کنار خیابانی کوچک و قدیمی برجی ده طبقه و بدون پارکینگ ؟؟؟؟؟ این تجاوز به حقوق همه شهروندان است

امید گلباز جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

وااقعیتش نظر من اینه که بیعضی مواقع سبزواریان خودشم نمیدونه دراه معتدل میشه یا اصلاح طلب ………
با اینکه اولین رسانه اصلاح طلب سبزوار ولی بعضی مواقع اعتدال یا حتی اونطرف ماجراش بیشتر میشه……….
به هرحال امیدوارم در این سال منتهی به انتخابات نگاه اصلاح طلبانه سایت هم بیشتر بشه……….

مهران صولتی دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۵۷

با سلام و خسته نباشید حضور تمامی گردانندگان سبزواریان به ویژه جناب مسکنی. سبزواریان با ورودش به عرصه سایت های سبزوار توانست به یک برند تبدیل شود؛ بهره گیری از مطالب کارشناسان و صاحب نظران در کنار بها دادن به درج تحلیل های اجتماعی -سیاسی که همواره خلاء آن در سایر سایت های سبزوار مشهود بود اعتباری به سبزواریان بخشید که توانست به مکانی برای حضور و همنشینی بسیاری از اندیشه ها تبدیل شود. به نظر می رسد دغدغه سایت در ادامه مسیر باید پل زدن میان حفظ اعتبار حرفه ای و افزایش مخاطبان باشد. اصیل ترین اندیشه ها اگر قادر به فراگیر شدن نباشند در محدوده کوچکی اسیر و به فراموشی سپرده می شوند. کاری سترگ که البته از گردانندگان سبزواریان برخواهد آمد. ان شاء ا…

نظرات بسته شده است.