کد خبر : 3512
دیدگاه‌ها برای تقویت مؤسسات غیر انتفاعی در راستای سیاست کاهش تمرکز دولت است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1393 - 1:42
-

تقویت مؤسسات غیر انتفاعی در راستای سیاست کاهش تمرکز دولت است

سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: در راستای کاهش تمرکز دولت؛ تقویت مؤسسات غیر انتفاعی مد نظر قرار گرفته است. دکتر مرتضی بینش در جمع مدیران و مؤسسان مدارس غیر انتفاعی شهر سبزوار با بیان این مطلب افزود: برای این موضوع بایستی مؤسسات غیر انتفاعی به تقویت فضای آموزشی خود

سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: در راستای کاهش تمرکز دولت؛ تقویت مؤسسات غیر انتفاعی مد نظر قرار گرفته است.

دکتر مرتضی بینش در جمع مدیران و مؤسسان مدارس غیر انتفاعی شهر سبزوار با بیان این مطلب افزود: برای این موضوع بایستی مؤسسات غیر انتفاعی به تقویت فضای آموزشی خود اقدام نمایند.

وی مشکل عمده ی این گونه مؤسسات را مکان های نامناسب و غیر آموزشی دانست و گفت: متأسفانه فضای آموزشی مدارس غیر انتفاعی بسیار مرده است.

این مسؤول با اشاره به تفاهم نامه ی همکاری با دانشگاه حکیم سبزواری برای تأسیس مدارس غیرانتفاعی تصریح کرد: دیگر ادارات و نهادها از جمله شهرداری نیز آمادگی خود را برای تأسیس مراکز غیر انتفاعی اعلام کرده اند.

وی واگذاری مدارس روداب به بخش غیرانتفاعی را فرصتی برای حضور بهتر مدارس غیرانتفاعی اعلام کرد و ادامه داد: باید زمینه ی رو به رشد مراکز غیر انتفاعی بیش تر شود.

در ادامه ی این مراسم تعدادی از مؤسسان و مدیران مدارس غیر انتفاعی به بیان دیدگاه ها و مشکلات موجود خود پرداختند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.