کد خبر : 1631
دیدگاه‌ها برای همایش انتخاب رشته ی داوطلبان کنکور ۹۳ برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 15:10
-

همایش انتخاب رشته ی داوطلبان کنکور ۹۳ برگزار شد

سبزواریان.کام: همایش انتخاب رشته ی داوطلبان کنکور به همت کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار و با حضور استادان دانشگاه در سالن اجتماعات مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سبزوار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ در این

entekhab-reshteسبزواریان.کام: همایش انتخاب رشته ی داوطلبان کنکور به همت کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار و با حضور استادان دانشگاه در سالن اجتماعات مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ در این همایش که با حضور استادان مجرب دانشگاه برگزار شد، پیرامون تغییرات اساسی دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته و نحوه ی انتخاب رشته بر اساس علاقه و بومی سازی توضیحاتی به دانش آموزان ارائه شد.

کارشناس تکنولوژی گروه های آموزشی متوسطه در این مراسم گفت: جهت رفاه حال اولیای دانش آموزان؛ ۲مرکز برای انتخاب رشته ی داوطلبان کنکور در نظر گرفته شده است.

حمید شایگان افزود: به منظور رفاه حال داوطلبان؛ هنرستان ۱۷شهریور برای راهنمایی و مشاوره ی خواهران و دبیرستان باقر العلوم برای راهنمایی و مشاوره ی برادران با حضور استادان مجرب در نظر گرفته شده است که از تاریخ ۱۲/۵/۹۳ لغایت ۲۰/۵/۹۳ از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ دایر می باشد.

شایان ذکر است در این همایش دکتر مرتضی بینش، دکتر موسی رامشینی، دکتر سلطانی و خانم دکتر بینش به ارائه ی راهکارهای مناسب به دانش آموزان در خصوص انتخاب رشته پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.