کد خبر : 9485
دیدگاه‌ها برای ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در مدیریت یکپارچه شهری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:47
-

ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در مدیریت یکپارچه شهری سبزوار

سبزواریان: رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در مدیریت یکپارچه شهری این شهرستان تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، کاظم کرامت با بیان اینکه اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی در مدیریت یکپارچه شهری باید در دستور کار همه ادارات و نهادهای اجرایی قرار گیرد، اظهار داشت: یکی از مسائلی

moghavematiسبزواریان: رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در مدیریت یکپارچه شهری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، کاظم کرامت با بیان اینکه اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی در مدیریت یکپارچه شهری باید در دستور کار همه ادارات و نهادهای اجرایی قرار گیرد، اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید در حوزه مدیریت یکپارچه شهری مورد توجه باشد مسئله آثار تاریخی و میراث فرهنگی است که امروز به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم در برنامه اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه باید طرح و نقشه‌ای برای حفظ آثار تاریخی‌ داشته باشیم، تصریح کرد: اولویت‌بندی و بررسی وضعیت موجود میراث فرهنگی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و متاسفانه در این زمینه ما عقب‌ماندگی‌های خاصی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه شورای شهر به عنوان پیشقراول حوزه مدیریت یکپارچه شهری در زمینه حفظ آثار تاریخی شهرستان گام‌های خوبی برداشته است، خاطرنشان کرد: شورا به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه وارد شود و ما نیازمند همراهی و همدلی همه مدیران شهری هستیم.

کرامت با اشاره به وجود آرامگاه بقراط، کاروانسراهای تاریخی و بناهای تاریخی مختلف در شهرستان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن به عنوان یک راهبرد اساسی در حوزه تاریخ و میراث فرهنگی توجه کرد مهندسی فرهنگی این آثار است.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار و برون‌سپاری نیز از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای حفظ یک اثر تاریخی مفید و موثر است، گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که در زمینه جذب سرمایه‌گذار و تجدید حیات آثار تاریخی و حفظ آنها موثر است برگزاری همایش ملی سبزوارشناسی است که شورا برای برگزاری این همایش در کنار اداره میراث فرهنگی قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.