کد خبر : 10281
دیدگاه‌ها برای معدوم شدن ۱۳ تن فرآورده‌ گوشتی غیرقابل مصرف در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 19:43
-

معدوم شدن ۱۳ تن فرآورده‌ گوشتی غیرقابل مصرف در سبزوار

سبزواریان: ۱۳ تن فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در سبزوار معدوم شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار امروز در نشست خبری گفت: این مقدار فراورده گوشتی در شش ماهه نخست امسال از بین ۴۵۰ مرکز توزیع این فرآورده‌ها و کشتارگاه دام و طیور شهرستان جمع آوری شد. ولی‌ الله جغتایی با

gosht-madom01سبزواریان: ۱۳ تن فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در سبزوار معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار امروز در نشست خبری گفت: این مقدار فراورده گوشتی در شش ماهه نخست امسال از بین ۴۵۰ مرکز توزیع این فرآورده‌ها و کشتارگاه دام و طیور شهرستان جمع آوری شد.

ولی‌ الله جغتایی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال تعداد ۳ هزار و ۳۶۱ راس دام سنگین و ۲۱ هزارو ۷۲۱ راس دام سبک در شهرستان کشتار شده است تصریح کرد: در این مدت، سه هزار و ۱۶۷ کیلوگرم لاشه دام آلوده در کشتارگاه شهرستان ضبط و جمع آوری شده است.

جغتایی با بیان اینکه در مدت شش ماه گذشته از یک هزار و ۹۳۲ راس گاو در دامداری‌ های شهرستان آزمایش بیماری بروسلوز گرفته شده است خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۵ راس گاو به بیماری مبتلا بودند که براساس قوانین دامپزشکی کشتار و معدوم شدند و ۷۵ درصد از هزینه دام معدوم شده به دامداران پرداخت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.