کد خبر : 10015
دیدگاه‌ها برای ۱۱ کشته و زخمی در تصادف دلخراش جاده سبزوار- بردسکن بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 17:51
-

۱۱ کشته و زخمی در تصادف دلخراش جاده سبزوار- بردسکن

سبزواریان: معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: وقوع یک تصادف دلخراش در کیلومتر ۳۰ محور سبزوار- بردسکن ۱۱ کشته و زخمی بر جای گذاشت. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر افزود: این حادثه ساعت نوزده و ۲۶ دقیقه امروز بعداز ظهر بین یک دستگاه خودرو

سبزواریان: معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: وقوع یک تصادف دلخراش در کیلومتر ۳۰ محور سبزوار- بردسکن ۱۱ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر افزود: این حادثه ساعت نوزده و ۲۶ دقیقه امروز بعداز ظهر بین یک دستگاه خودرو سواری پیکان با پیکان وانت و یک دستگاه کامیون در محور سبزوار- بردسکن نرسیده به روستای ابراهیم آباد رخ داد که متاسفانه بر اثر آن ۱۱ نفر از هموطنانمان کشته و زخمی شدند.

وی اظهار داشت: به محض اطلاع این حادثه به مرکز فرماندهی ۱۲۵، هفت نفر آتش نشان با دو دستگاه خودرو اطفا حریق و خودرو نجات از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام شدند تا به محض رسیدن عملیات کمک رسانی را انجام دهند.

معصومی تصریح کرد: در این حادثه دلخراش متاسفانه ۳ نفر در دم جان باختند و ۸ مصدوم حادثه نیز توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر برای درمان به یکی از بیمارستان های سبزوار منتقل شدند.

وی گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.