کد خبر : 8521
دیدگاه‌ها برای اهداء عضو جوان ۲۱ساله به ۶ بیمار نیازمند پیوند، حیات دوباره بخشید بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:58
-

اهداء عضو جوان ۲۱ساله به ۶ بیمار نیازمند پیوند، حیات دوباره بخشید

سبزواریان: علیرضا عنایتی نسب، کارشناس پیوند اعضاء دانشگاه گفت: مرگ مغزی محسن میرزایی جوان ۲۱ ساله در تاریخ ۱۹/ ۳/ ۹۴ توسط پزشکان کمیته مرگ مغزی تایید و پس از اخذ رضایت از خانواده بزرگوار آن مرحوم جهت اهداء اعضاء از بیمارستان امداد شهید دکتر بهشتی سبزوار به بیمارستان منتصریه مشهد اعزام گردید. به گزارش سایت دانشگاه

mohsen-mirzayi01سبزواریان: علیرضا عنایتی نسب، کارشناس پیوند اعضاء دانشگاه گفت: مرگ مغزی محسن میرزایی جوان ۲۱ ساله در تاریخ ۱۹/ ۳/ ۹۴ توسط پزشکان کمیته مرگ مغزی تایید و پس از اخذ رضایت از خانواده بزرگوار آن مرحوم جهت اهداء اعضاء از بیمارستان امداد شهید دکتر بهشتی سبزوار به بیمارستان منتصریه مشهد اعزام گردید.

به گزارش سایت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، وی افزود: در تاریخ بیست و یکم خرداد ماه سال جاری پس از سپری نمودن مراحل قانونی ،اعضاء مرحوم به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

عنایتی نسب در ادامه اظهارداشت: یکی از کلیه های زنده یاد به خانمی ۳۷ ساله اهل مشهد و کلیه دیگر به خانم ۳۳ ساله اهل مشهد که سالها از نارسایی کلیه رنج می بردند و با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهداء و پیوند شد و کبد ایشان به آقایی ۳۲ساله اهل بجنورد در بیمارستان منتصریه مشهد اهداء گردید و ۲ قرینه جهت پیوند به بیمارستان خاتم انبیاء و قسمتی از پوست ایشان نیز به بیمارستان امام رضا (ع ) ارسال گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.