کد خبر : 12267
دیدگاه‌ها برای پیام متفاوت وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت دکتر علی اصغر باغانی بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 0:27
-

پیام متفاوت وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت دکتر علی اصغر باغانی

سبزواریان: در پی درگذشت دکتر باغانی، مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در یک سانحه رانندگی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی پیامی این حادثه تاسف‌بار را به خانواده آن مرحوم مغفور، همکاران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و هسته‌های گزینش وزارت بهداشت تسلیت گفت. به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در این

aliasqar-baghani01

دکتر علی اصغر باغانی

سبزواریان: در پی درگذشت دکتر باغانی، مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در یک سانحه رانندگی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی پیامی این حادثه تاسف‌بار را به خانواده آن مرحوم مغفور، همکاران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و هسته‌های گزینش وزارت بهداشت تسلیت گفت.

به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در این پیام ضمن ابراز تاسف از عادی شدن دیدن و شنیدن اخبار سوانح رانندگی، از عدم چاره اندیشی برای رفع این مشکل انتقاد کرد.

متن این پیام به شرح زیر است :

انالله و انا الیه راجعون

دکتر علی اصغر باغانی در یک سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

خبر کوتاه است اما سخت دردناک، خبری که متاسفانه این روزها به شنیدن و دیدنش عادت کرده‌ایم و کم‌تر در فکر راه چاره‌ای برای رفع این مشکل هستیم.

دکتر باغانی، مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در بازگشت از مأموریت اداری بر اثر حادثه‌ای در جاده های کشور از دیار فانی به جهان باقی و دیدار پدر بزرگوار و شهیدش شتافت و ما را در غم از دست دادن همکاری خدوم داغدار کرد.

این حادثه تاسف‌بار را خدمت خانواده آن مرحوم مغفور، همکاران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و هسته‌های گزینش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار یکتا برای آن فقید سعید، آمرزش و برای بازماندگان، صبر مسئلت می‌نمایم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.